niedziela, 29 listopada 2009

Ciałko XXX Zieleni #5


Wywiady - Anus Magulo, Ashes Of Betreyal, Concrete, Still X Strong, x Cervantes x, Wojtyla.
Arty - ekologia, wegetarianizm, nieskuteczność prezerwatywy w prewencji AIDS/HIV, bierne palenie i jego ofiary, ankieta pro-life,homoseksualizm w nazistowskich Niemczech, recenzje i pozdrowienia.
Technicznie - 40 stron, A4, cena 6 złotych.
kontakt - batela@o2.pl lub http://www.myspace.com/cialkoxzieleni

piątek, 27 listopada 2009

Adhortacja


Adhortacja to jedena z kilku punkowych kapel działających w Tomaszowie Mazowieckim. Chłopaki grali od 2000 do 2002, zagrali kilkanaście koncertów i jak wszystkie lokalne kapelki wypalili się. Wydali materiał demo, zachował się też ich koncert w Ostrowie Wielkopolskim z Let Stones Talk.


W kapeli udzielali się: Słomek, Maniek, Siwy, Pecik i Schab. Słomek gra obecnie w MeinhoF  a Maniek w Izolatce


 



Koncert Adhortacji i spora cześć Let Stones Talk - Ostrów Wiekopolski 2002

Całość trwa godzinę i dwanaście minut, rozmiar 578 MB

wtorek, 24 listopada 2009

Castet - 27.02.2009 Gdynia Klub Ucho




       Mała lady punk

zobaczyłem ją na mieście
pierwszy raz nigdy wcześniej
duży biust jak maliny usta
a na biuście shirt ACCÜSED’a

już wiedziałem że to ona,
pierwsza miłość ta wyśniona
choć widziałem ją przez chwilę
zaśpiewały mi motyle

farbowane rude włosy
dwie pieszczochy w nosie kolczyk
zgrabne nogi aż do ziemi
i naszywka Larm na mini

już wiedziałem że to ona,
pierwsza miłość ta wyśniona
choć widziałem ją przez chwilę
zaśpiewały mi motyle




niedziela, 15 listopada 2009

środa, 11 listopada 2009

Hostility - unreleased 7" EP ???


"...Zespol pochodzil z Elku, powstal chyba jakos ok. 1992-3 (ale moge sie mylic), przechodzil wiele zmian skladu, na koncie ma niepublikowane demo, potem split kasete z FEAR OF CONFORM (rowniez kapela pochodzaca z Elku, powiazana personalnie z HOSTILITY) zatytulowana "Sraj Na System I Wolnym Badz" (Demonstracja Tapes), rewelacyjna tasme "...I Niech Jeden Strzal..." (rowniez Demonstracja Tapes), no i te cztery, nagrane w 1996 roku kawalki, ktore mialy sie znalezc na singlu wydanym przez Scream Records - niestety, jak juz wyzej wspomnialem, zespol nigdy nie przyslal mi projektu okladki (zreszta niedlugo po nagraniu sie rozpadl) i to jest jedyny powod, dla ktorego material ten nie zostal opublikowany... Moim zdaniem wielka szkoda (nawet jesli pierwszy kawalek zdecydowanie za bardzo przypomina "Who's The Fool" Misery, hehe)... Jeden z wokalistow (Mieczyk) nie zyje, basisto-gitarzysta Roman gra w Neuropathii i prowadzi studio tatuazu, o ktorym mowa jest powyzej, pozostali czlonkowie nie mam pojecia co porabiaja..." Wolf