niedziela, 22 lutego 2009

Lamus zine


Pierwszy i ostatni numer zina Lamus. Powstał z materiałów, kótre zbierałem do mojego starego zina ale nigdy nie opublikowałem ich. Przleżały w kącie, starłem z nich warstwe kurzu i odesłałem do Lamusa. Na 36 stronach a5 znajdziecie poczytacie moi kochani wywiady z:
Jackiem ( przeprowadzony kilka tyg po pozegnalnych gigach Aprila, wywiad ma 5 stron wiec sporo gadki o zxrx) Die Last - również pożegnalny wywiad, o przyczynach rozpadu i ostatnim materiale. Oprócz tego rozmowy z : Regres, Pandemia Sistema, No Reason Why, Clinica Muerte, Eye For An eye. Do tego przysłowiowa garść recenzji, reportaż o działalności punkowo/anarchistyczno/antyfaszystowskiej na Białorusii i kolumna towarzysza Moskwy.
Całość do nabycia za 3 zeta, na razie na koncertach wszędzie tam gdzie ja, wkrótce roześlę po distrach.
Można też nabyć płacąc przelewem do mojej skromnej osoby 4,5 zlotego.
kontakto: ozzy_997[a]op.pl

można już zassać :)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

DO SCIAGNIECIA BEZPLATNIE #10 CZASOPISMA "VEGE" (POLSKIE). JAK SIĘ SPODOBA TO KUPUJCIE. http://rapidshare.com/files/201770420/VEGE_luty_2009__nr_10_.rar.html http://rapidshare.de/files/45584530/VEGE_luty_2009__nr_10_.rar.html

vege luty 2009 magazyn wegetarianizm nr 10 free gazeta