niedziela, 4 maja 2008

Frei Republik Panama- Pokonaj Zło - Własny Gniew

Frei Republik Panama - rzeszowski zespół istniejący od 1997 roku.
"Mam pewne kłopoty ze słowną rekapitulacją tych nagrań. Bynajmniej nie dlatego, że dźwięki są trudne, czy eksperymentalne, a raczej z powodu, który mną targa, a dotyczy tego, czy kaseta mi się podoba, czy nie. Gdy ją przesłuchałem pierwszy raz, zwróciłem uwagę tylko na wyraźnie wyróżniające się spirale. Dopiero przy kolejnych spotkaniach, rozsądnie dawkowanych, zorientowałem się, że FRP, to wartościowy band. Muzyka jest skrzyżowaniem punka, reggae i folku z nawiązaniem do spuścizny brzmieniowej FATE. Jednak od tuzów gatunku odbiega większą dawką symptomatycznego mistycyzmu i silniejszą tendencją do bardziej labiryntowego konstruowania dźwięków, a także bardziej spokojnym nastrojem, choć odrobiny czadu nie brakuje. Jednakże credo nagrań stanowią ciekawe i silne przekazem, anarchistyczno-wolnościowe teksty wyśpiewane przez wokalistkę, tylko okazyjnie wspomaganą przez męskiego odpowiednika." /S/
http://rapidshare.com/files/112454858/Frei_Republik_Panama-_Pokonaj_Z__322_o_-_W__322_asny_Gniew.rar

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Czy ta kapela jeszcze istnieje?? Bardzo dobrze grają.